Kaunistamise poliitika

KAUPADE TAGASTAMINE

  • 1. Rahuldava kvaliteediga kaupade vahetamise ja tagastamise eeskirjad

    1.1. Ostjal on õigus 14 (neljateistkümne) päeva jooksul alates kauba Ostjale üleandmise kuupäevast asendada ostetud kaup sarnase, erineva suuruse, kuju, värvi, mustri või komplektsusega kaubaga. Kui vahetuse tulemusel tekib hinnavahe, maksab Ostja Müüjale ümberarvutatud hindade alusel. Ostja teatab oma soovist kasutada käesolevas eeskirja punktis sätestatud õigust koos täpsustatud tagastatud kaubaga e-posti aadressil info@milita.lt.
    1.2. Kauba kättesaamisel kohustub Müüja asendama selle ainult Ostja poolt määratud kuju, suuruse, värvi, mudeli või komplekti kaupa. Kui Müüjal ei ole asendamiseks sobivat toodet, tagastab Müüja Ostjale toote eest makstud raha. Raha tagastatakse Ostjale 14 (neljateistkümne) kalendripäeva jooksul pärast seda, kui Müüja on saanud Ostjalt teate selle õiguse kasutamise soovist, ning kui Ostja ei ole kaupa Müüjale tagastanud, algab käesolevas punktis sätestatud tähtaeg kauba Müüjale tagastamise kuupäevast.
    1.2 Kui Ostja tagastab Kaubad, kohaldatakse järgmisi tingimusi:
    1.2.1. Tagastatud Kaubad peavad olema heas seisukorras originaalpakendis;
    1.2.2. Kaup peab olema Ostja poolt kahjustamata;
    1.2.3. kaup peab olema kasutamata ja heas seisukorras (etiketid puutumata, kaitsekile puutumata jne) (see punkt ei kehti madala kvaliteediga kauba tagastamise korral);
    1.2.4. tagastatud kaup peab olema samas seisukorras, nagu Ostja selle kätte sai;
    1.2.5. kauba tagastamisel peab Klient esitama ostudokumendi.
    1.3. Juhul kui Müüjal ei ole asendamiseks sobivat kaupa, tagastatakse Ostjale makstud summa, välja arvatud kohaletoimetamise tasu.
    1.4. Defektne või puudulik kaup
    1.4.1. Kui Ostja soovib esitada pretensiooni defektse või mittetäieliku Kauba kohta, võib ta seda teha e-posti aadressil pc@agroteka.lt.
    1.5. Kaebuse esitamisel peab Ostja täpsustama:
    1.5.1. Kauba tellimuse number;
    1.5.2. foto Kaubast, foto defektsest kohast (kui tegemist on mehaanilise kahjustusega ja seda on võimalik pildistada);
    1.5.3. foto kauba pakendist;
    1.5.4. defekti kirjeldus, rikke tunnused või puuduva osa identifitseerimine.
    1.6. Reklamatsiooni esitamisel peab Ostja täpsustama, kuidas ta soovib, et reklamatsioon lahendataks:
    1.6.1. defektne toode asendatakse kvaliteetse tootega;
    1.6.2. puudulik toode palutakse asendada puuduvate osadega;
    1.6.3. taotletakse raha tagastamist.
    Vastame hea meelega teie küsimustele e-posti aadressil: info@milita.lt.

Kiire tarne

Kaup tarnitakse 1-3 tööpäeva jooksul

14-päevane tagastusõigus

Kui toode ja selle pakend on terved, tagastame kauba 14 päeva jooksul.

Online-tugi

Meie spetsialistid nõustavad teid tööajal kell 08.00-17.00.

+370 646 70250

info@milita.lt

Savanorių pr. 178F, 03154 Vilnius