KAUPADE TAGASTAMINE

1. Rahuldava kvaliteediga kaupade vahetamise ja tagastamise eeskirjad
1.1. Ostjal on õigus 14 (neljateistkümne) päeva jooksul alates kauba Ostjale üleandmise kuupäevast asendada ostetud kaup sarnase, teise suuruse, kuju, värvi, mustri või komplektsusega kaubaga. Kui vahetuse tulemusel tekib hinnavahe, maksab Ostja Müüjale ümberarvutatud hindade alusel. Ostja teatab oma soovist kasutada käesolevas eeskirja punktis sätestatud õigust koos tagastatava kaubaga e-posti aadressil info@milita.lt
1.2. Kauba kättesaamisel kohustub Müüja asendama kauba ainult Ostja poolt märgitud kuju, suuruse, värvi, mudeli või komplektsusega sama kaubaga. Kui Müüjal ei ole asendamiseks sobivat toodet, tagastab Müüja Ostjale kauba eest makstud raha. Raha tagastatakse Ostjale 14 (neljateistkümne) kalendripäeva jooksul pärast seda, kui Müüja on saanud Ostjalt teate selle õiguse kasutamise soovist, ning kui Ostja ei ole kaupa Müüjale tagastanud, algab käesolevas punktis sätestatud tähtaeg kauba Müüjale tagastamise kuupäevast.
1.2. Kaupade tagastamisel Ostjale peavad olema täidetud järgmised tingimused:
1.2.1. tagastatud kaubad peavad olema originaalpakendis ja heas seisukorras;
1.2.2. Kaup peab olema Ostja poolt kahjustamata;
1.2.3. Kaup peab olema kasutamata, ilma kaubakõlbliku välimuse kaotamiseta (etiketid terved, kaitsekile lahti rebimata jne).
1.2.4. tagastatud kaup peab olema samas seisukorras, nagu Ostja selle kätte sai;
1.2.5. Ostja peab kauba tagastamisel esitama ostudokumendi.
1.3. Juhul kui Müüjal ei ole asendamiseks sobivat kaupa, tagastatakse Ostjale makstud summa, välja arvatud tarnekulud.
1.4. Defektne või puudulik kaup
1.4.1. Kui Ostja soovib esitada reklamatsioone defektse või puuduliku kauba kohta, võib ta seda teha e-posti aadressil info@milita.lt.
1.5 Reklamatsiooni esitamisel peab Ostja märkima:
1.5.1. Kauba tellimuse number;
1.5.2. foto Kaubast, foto defektsest kohast (kui tegemist on mehaanilise kahjustusega ja seda on võimalik pildistada);
1.5.3. foto Kauba pakendist;
1.5.4. foto kauba pakendist.
1.6. Reklamatsiooni esitamisel peab ostja täpsustama, kuidas ta soovib reklamatsiooni lahendamist:
1.6.1. Defektne toode palutakse asendada kvaliteetse tootega;
1.6.2. Ebatäielik toode palutakse asendada puuduvate osadega;
1.6.3. Defektne toode palutakse asendada puuduvate osadega.
Vastame teie küsimustele meelsasti e-posti aadressil: info@milita.lt.